שינה טובה בכל גיל

לשינה יש השפעה מיטיבה על המוח שלנו בכל גיל ובגיל השלישי בפרט. מנגנון השינה הוא תהליך פיזיולוגי החיוני לתפקוד מוטורי ולתפקוד קוגניטיבי, אך חלקנו משבשים אותו שוב ושוב.

התוצאה: שינה טרופה, עייפות, ירידה במצב הרוח, עלייה בתחלואה, וזה רק על קצה המזלג.

כמה שעות אתם ישנים בלילה, האם אתם משקיעים בשינה שלכם? ולא פחות חשוב מזה כיצד אתם מתעוררים בבוקר אחרי שנת לילה?

בהרצאה "שינה טובה בכל גיל" תוכלו ללמוד מה ניתן לעשות על מנת ליהנות משינה טובה ורצופה – רמז: לא מדובר בהכרח על כדורי שינה; על הקשר בין שינה טובה לסיכון לחלות בסוכרת; נפריך כמה מיתוסים; נגלה עד כמה פעילות גופנית עשויה לשפר את איכות השינה, וגם ניפטר מכמה הרגלים פחות יעילים.

אם אתם רוצים לשפר את השינה שלכם ואיתה גם את הבריאות, ההרצאה הזו בדיוק בשבילכם.

להזמנת הרצאות לקבוצות, חוגי בית ומועדוני גמלאים, התקשרו עוד היום לאילנה:
054-7744146

חזרה לרשימת ההרצאות המלאה >>